Objemový trénink pro nabírání hmoty

Úvod / Objemový trénink pro nabírání hmoty

Objemový trénink pro nabírání hmoty je speciální druh tréninku, při kterém se využívá metody opakovaných úsilí se submaximálním odporem.  Obecně je velikost odporu v rozmezí 60 -80% maxima, s 8-15 opakováními v rámci jedné série s odpočinkem 2 -3 minuty. Tento trénink vede k výrazné hypertrofii svalstva.  Pro docílení požadovaného efektu je důležitá správná strava se zvýšeným obsahem bílkovin. V případě nedodržování správného stravovacího režimu, nemají svaly dostatek bílkovin pro regeneraci a nárůst.

Mapa - 358 - half page

50.0863796,14.4343873

3x v Praze / 7 dní v týdnu

3x v Praze

Praha 3 - Žižkov

Pitterova 5/2878
(Areál SK Žižkov)
zizkov@euforie.cz
+420 776 061 092

Praha 5 - Smíchov

Štefánikova 43a
(Arbesovo náměstí)
smichov@euforie.cz
+420 608 061 091

Praha 8 - Karlín

Sokolovská 131/86
(tram. zas. Křižíkova)
karlin@euforie.cz
+420 739 606 090

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám brzy ozveme.

Při zpracování Vašeho požadavku se řídíme nařízením o Ochraně osobních údajů.