apa paper order dissertation party mandatory military service essay do review literature thesis maximum ride homework help

Objemový trénink pro nabírání hmoty

Úvod / Objemový trénink pro nabírání hmoty

Objemový trénink pro nabírání hmoty je speciální druh tréninku, při kterém se využívá metody opakovaných úsilí se submaximálním odporem.  Obecně je velikost odporu v rozmezí 60-80% maxima, s 8-15 opakováními v rámci jedné série s odpočinkem 2-3 minuty. Tento trénink vede k výrazné hypertrofii svalstva.  Pro docílení požadovaného efektu je důležitá správná strava se zvýšeným obsahem bílkovin. V případě nedodržování správného stravovacího režimu, nemají svaly dostatek bílkovin pro regeneraci a nárůst.

Mapa - 3458 - half page

50.075888,14.434030

4x v Praze / 7 dní v týdnu

4x v Praze

Pitterova 2878/5
(Areál SK Žižkov)
info@euforie.cz
+420 776 061 092

Na Pankráci 1598/78
(2 min. od metra Pankrác)
info@euforie.cz
+420 733 612 093

Štefánikova 43a
(Arbesovo náměstí)
info@euforie.cz
+420 608 061 091

Sokolovská 131/86
(tram. zas. Křižíkova)
info@euforie.cz
+420 739 606 090

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám brzy ozveme.

Při zpracování Vašeho požadavku se řídíme nařízením o Ochraně osobních údajů.