Silový trénink

Úvod / Silový trénink

Silový trénink je trénink zaměřený na rozvoj svalové síly. Kombinací velikosti odporu, počtu opakování a rychlosti provedení můžeme rozvíjet dynamickou sílu – maximální (projevuje se překonáváním vysokých až hraničních vnějších odporů– např. benchpress), explozivní (projevuje se překonáváním odporu maximálním zrychlením při jednorázovém pohybu  - např. odraz, hod), reaktivní (je schopnost vytvořit optimální silový impuls v cyklu natažení-zkrácení svalu) nebo vytrvalostní (projevuje se opakovaným překonáváním relativně nízkých odporů malou rychlostí při cyklických pohybech - např. při běhu na lyžích). V tréninku rozvíjíme i statickou sílu, která se neprojevuje pohybem, většinou jde o udržení těla nebo břemena ve statické poloze.  Dle cílů určujeme tréninkové metody. Základní rozdělení je na metody s maximálním odporem (metoda maximálních úsilí, metoda brzdivá) a metody s nemaximálním odporem (metoda intermediární, opakovaných úsilí, vytrvalostní, rychlostní, plyometrická).

Mapa - 358 - half page

50.0863796,14.4343873

3x v Praze / 7 dní v týdnu

3x v Praze

Praha 3 - Žižkov

Pitterova 5/2878
(Areál SK Žižkov)
zizkov@euforie.cz
+420 776 061 092

Praha 5 - Smíchov

Štefánikova 43a
(Arbesovo náměstí)
smichov@euforie.cz
+420 608 061 091

Praha 8 - Karlín

Sokolovská 131/86
(tram. zas. Křižíkova)
karlin@euforie.cz
+420 739 606 090

Máte dotaz nebo potřebujete poradit?

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám brzy ozveme.

Při zpracování Vašeho požadavku se řídíme nařízením o Ochraně osobních údajů.